To oczywiście tylko przykładowe zestawienie tematów proponowanych przez nas warsztatów. Rzeczywiste warsztaty realizowane dla członków konkretnej organizacji każdorazowo są dopasowywane do zdefiniowanych - przez osoby odpowiedzialne za projekt - potrzeb. Dotyczy to zarówno układu czasowego, modelu szkolenia jak i treści symulacji i ćwiczeń.
Wyższa kadra zarządzająca firmą
Zarządzanie organizacją
Zarządzanie zespołem
Efektywność osobista
Kliknij aby zobaczyć więcej
Średnia kadra zarządzająca
Zarządzanie zespołem
Efektywność osobista
Kliknij aby zobaczyć więcej
Zespół sprzedaży i obsługi klienta
Kliknij aby zobaczyć więcej
Zespoły wsparcia i administracji
Kliknij aby zobaczyć więcej
Zarządzanie organizacją
- Zarządzanie strategiczne, jako systemowa koncepcja biznesu
- Wizja, tożsamość i misja - zasady formułowania i wdrażania
- Narzędzia budowania tożsamości i wizerunku firmy - CIP, standardy, kultura organizacyjna
- Analiza strategiczna, jako narzędzie wyboru kierunków rozwoju organizacji
- Określanie celów i podejmowanie decyzji strategicznych - narzędzia
- Zarządzanie zmieniająca się organizacją
- Komunikacja w organizacji jako czynnik poprawy skuteczności działań firmy
Zarządzanie organizacją
- Zarządzanie strategiczne, jako systemowa koncepcja biznesu
- Wizja, tożsamość i misja - zasady formułowania i wdrażania
- Narzędzia budowania tożsamości i wizerunku firmy - CIP, standardy, kultura organizacyjna
- Analiza strategiczna, jako narzędzie wyboru kierunków rozwoju organizacji
- Określanie celów i podejmowanie decyzji strategicznych - narzędzia
- Zarządzanie zmieniająca się organizacją
- Komunikacja w organizacji jako czynnik poprawy skuteczności działań firmy
Regionalni Kierownicy Sprzedaży
- Zarządzanie zespołem handlowym
- Zarządzanie portfelem klientów - segmentacja i targeting
- Dystrybucja, jako główny element kreowania sprzedaży
- Rekrutacja jako element budowania silnego zespołu sprzedażowego
Regionalni Kierownicy Sprzedaży
- Zarządzanie zespołem handlowym
- Zarządzanie portfelem klientów - segmentacja i targeting
- Dystrybucja, jako główny element kreowania sprzedaży
- Rekrutacja jako element budowania silnego zespołu sprzedażowego
Zarządzanie zespołem
- Od menedżera do lidera - przywództwo w zarządzaniu
- Przywództwo sytuacyjne w zarządzaniu zespołem
- Motywacyjne zarządzanie zespołem
- Coaching menedżerski, czyli ustawiczny rozwój kompetencji podwładnych
- Coaching menedżerski w praktyce - narzędzia pracy coacha
- Metoda oceny kompetencji, jako narzędzie rozwoju organizacji
- Komunikacja w efektywnym zarządzaniu - trudne rozmowy menedżerskie
- Zarządzanie perswazyjne, czyli metody wywierania wpływu w zarządzaniu
- 7 nawyków skutecznego działania w przywództwie
- Zarządzanie zmianą i zmianami.
- Kreowanie zmian
Zarządzanie zespołem
- Od kierownika do lidera - przywództwo w zarządzaniu
- Zarządzanie sytuacyjne
- Motywacyjne zarządzanie zespołem
- Coaching menedżerski, czyli ustawiczny rozwój kompetencji podwładnych
- Coaching menedżerski w praktyce - narzędzia pracy coacha
- Prowadzenie rozmów oceniających i udzielanie informacji zwrotnej
- Komunikacja w efektywnym zarządzaniu - trudne rozmowy menedżerskie
- Perswazyjne zarządzanie zespołem - negocjacje i wywieranie wpływu
- Zarządzanie zmianą i zmianami.
Przedstawiciele Handlowi
- Od kierownika do lidera - przywództwo w zarządzaniu
- Zarządzanie sytuacyjne
- Motywacyjne zarządzanie zespołem
- Coaching menedżerski, czyli ustawiczny rozwój kompetencji podwładnych
- Coaching menedżerski w praktyce - narzędzia pracy coacha
- Prowadzenie rozmów oceniających i udzielanie informacji zwrotnej
- Komunikacja w efektywnym zarządzaniu - trudne rozmowy menedżerskie
- Perswazyjne zarządzanie zespołem - negocjacje i wywieranie wpływu
- Zarządzanie zmianą i zmianami.
Przedstawiciele Handlowi
- Od kierownika do lidera - przywództwo w zarządzaniu
- Zarządzanie sytuacyjne
- Motywacyjne zarządzanie zespołem
- Coaching menedżerski, czyli ustawiczny rozwój kompetencji podwładnych
- Coaching menedżerski w praktyce - narzędzia pracy coacha
- Prowadzenie rozmów oceniających i udzielanie informacji zwrotnej
- Komunikacja w efektywnym zarządzaniu - trudne rozmowy menedżerskie
- Perswazyjne zarządzanie zespołem - negocjacje i wywieranie wpływu
- Zarządzanie zmianą i zmianami.
Efektywność osobista menedżera
- Zarządzanie czasem i priorytetami
- Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
- Efektywne prowadzenie spotkań
- Retoryka w biznesie
- Asertywność i radzenie sobie ze stresem zarządzaniu
- Komunikacja interpersonalna
- Komunikacja w sytuacjach kryzysowych i trudnych
- Autoprezentacja i budowanie wizerunku menedżera
Efektywność osobista menedżera
- Zarządzanie czasem i priorytetami
- Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
- Efektywne prowadzenie spotkań
- Asertywność i radzenie sobie ze stresem zarządzaniu
- Komunikacja interpersonalna
Zespół wsparcia sprzedaży
- Zarządzanie czasem i priorytetami
- Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
- Efektywne prowadzenie spotkań
- Retoryka w biznesie
- Asertywność i radzenie sobie ze stresem
- Komunikacja interpersonalna
- Komunikacja w sytuacjach kryzysowych i trudnych
Zespoły wsparcia i administracji
- Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie telefonicznym i osobistym
- Budowanie wizerunku firmy w obsłudze klienta zewnętrznego
- Asertywność i zarządzanie czasem w zadaniach biurowych
- Poprawna komunikacja jako wróg stresu i przyjaciel skuteczności
- Radzenie sobie ze stresem w zadaniach back office
- Komunikacja z klientem zewnętrznym w pracy administracyjnej